Har du mod på at optimere kundedatabase og kvalitetssikre data via opringning til kunder? Har du et udpræget service-gen og befinder du dig godt i rollen som support til en travl salgsafdeling?

Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV, der fortæller os, hvorfor vi skal vælge dig til jobbet.

Virksomheden

Firmaet, som er beliggende i Nordsjælland, sælger entreprenørmaskiner og er repræsenteret flere steder i Europa.

Virksomheden blev etableret i 2003 og har været i vækst siden. Den danske afdeling består af et salgskontor, hvor hverdagen er hektisk og der sælges varer, som bliver sendt fra deres eget lager centralt i Europa.

Koncernsproget er engelsk og meget kommunikation foregår derfor på engelsk. Dog bliver der til dagligt talt dansk på kontoret.

Stillingen

• Database opdatering og vedligehold via opringning til kunder
• Tæt kommunikation med salgsafdeling
• Telefonpasning
• Ad hoc administrative opgaver

Din baggrund kan være af forskellig art, vigtigst er det, at du har mod på at kaste dig over opgaverne med stort engagement.

Det vil være en stor fordel, hvis du har erfaring fra telemarketing.

Det kan også være, at du har erfaring fra reception eller anden funktion, hvor du har håndteret kundekontakt via telefon.

En vigtig forudsætning for at blive en succes i jobbet er kendskab til databaseopbygning og telefonisk kundekontakt.

98% af din arbejdsdag vil bestå af telefonopkald. Derfor er det vigtigt, at du kan smile og være serviceminded, så det brænder igennem i en telefonsamtale.

Det er desuden vigtigt, at du er i stand til at kommunikere med alle typer mennesker, da virksomheden har kunder i alle størrelser fra den lille håndværker til de store entreprenører.

Du behøver ikke at have kendskab til branchen, da oplæring vil finde sted.

En stor del af den interne kommunikation i koncernen foregår på engelsk, så det er et krav, at du kan begå dig i skrift og tale på engelsk, foruden at du taler og skriver perfekt dansk.

Kvalifikationer

• Du er positiv og har et lyst sind – med både humor og let til smil
• God telefonstemme
• Erfaring med telemarketing
• Du behersker dansk på fejlfrit niveau og kan tale, skrive og forstå engelsk
• Du har fremragende kommunikationsevner
• Du arbejder struktureret og dedikeret
• Du er hurtig til at sætte dig ind i interne arbejdsgange og rutiner
• Du har styr på IT og lærer let nye systemer.

Du tilbydes

En hverdag med gode kolleger i en travl, succesfuld virksomhed i stor udvikling. Du bliver en del af et mindre, men stærkt team med en hverdag med meget humor, travlhed og god teamspirit. Der er stor hjælpsomhed og støtte og du vil naturligvis få grundig introduktion til produkter og arbejdsgange ved opstart i jobbet.

Ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Charlotte Schimmelmann på 4090 3700.

Stillingen skal besættes hurtigst muligt, og vi indkalder løbende til interview, så vi glæder os til at få din ansøgning hurtigst muligt på job@headhunterne.dk . Bemærk: Skriv sagsnummer CHS-19A00 i emnefeltet.

Udvælgelseskriterier

I udvælgelse vægter vi erfaring med telemarketing og en brændende interesse for, at blive en vigtig medspiller i en succesfuld og energisk virksomhed. Desuden lægger vi vægt på, at man behersker perfekt dansk og engelsk.

Ved evt. interview vil man få oplyst, hvilken virksomhed, det drejer sig om, men indtil da foregår rekrutteringsprocessen anonymt.

Anonymitet foregår gensidigt, så virksomheden får heller ikke kendskab til dine oplysninger, før du giver tilladelse til det. Hvis du sidder i en uopsagt stilling, kan du derfor trygt sende ansøgning til os.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.