Sags-/skadebehandler
Kan du levere service i verdensklasse til både kunder, leverandører og kollegaer samtidigt med at du bevarer overblikket i en travl og udadvendt funktion? Har du erfaring/interesse i koordination og sagsbehandling af udbedring af forsikringsskader?
Om stillingen
Til nyoprettet fuldtidsstilling i Front Desk søger vi en smilende, positiv og serviceminded sags-/skadebehandler – gerne med erfaring fra tilsvarende stilling i bygge eller forsikringsbranchen – men det er ikke et krav, da grundig oplæring vil finde sted.
Virksomheden er en håndværkervirksomhed, som holder til i flotte omgivelser i nyindrettet domicil i den nordlige del af Københavnsområdet. Du får ca. 60 nye kollegaer, hvoraf 4 indgår i teamet, du bliver en del af.
Front Desk er de første medarbejdere man møder i virksomheden, og det er derfor afgørende, at du kan levere service i verdensklasse og bevare hovedet koldt, når der er travle perioder.
Arbejdsopgaver
- Håndtering og servicering af forsikringskunder/-skader
- Booking og koordinering af håndværkstaksatorer/projektledere til besigtigelses- og takseringsopgaver
- Opfølgende kundekontakt – herunder korte tilfredshedsundersøgelser pr. telefon
- Kontakt og koordinering med underleverandører
- Administration & ad hoc opgaver
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt; mandag til torsdag fra 8:00 til 16:00 – fredag fra 8:30 til 16:00.
Om dig
Du har empati for den skadelidtes situation og skaber ro, tryghed & tillid
Du er en udpræget teamplayer, som understøtter dine kollegaer
Du har et højt niveau af service og kvalitet i hver eneste arbejdsopgave
Du behersker dansk på højt niveau i skrift og tale
Du har nemt ved at tillære dig nye ERP- & IT-systemer og har et godt kendskab til MS Office pakken – specielt Excel
Opgaverne er alsidige, og du skal trives med, at dagen ikke altid bliver som planlagt. Med fysisk placering i Front Desk skal du endvidere tage imod gæster af huset, være behjælpelig med at servere kaffe m.m. samt sørge for, at lokalerne altid fremstår præsentable.
Alle overlapper og hjælper hinanden i afdelingen med de fleste opgaver, så fleksibilitet er et nøgleord.
Personlige egenskaber:
Serviceminded
Smilende og venlig
Fleksibel
Tillidsskabende
Godt overblik
Udvælgelseskriterier
Vi vægter en profil, der har erfaring enten fra forsikringsbranchen med behandling af skadesager eller fra håndværkervirksomhed. Har du ingen af delene, vægter vi erfaring med kundeservice samt en koordinatorrolle med stor kontaktflade både internt og eksternt.
Ansøgning
Headhunterne står for processen i denne stilling.
Send derfor ansøgning, CV og øvrige relevante dokumenter i en mail mrk. HS-7521 til: job@headhunterne.dk
Hvis du har brug for yderligere information for at afgøre, om du skal søge stillingen, er du velkommen til at ringe til Charlotte Schimmelmann på telefon 4090 3700.
Ved evt. interview vil det blive oplyst, hvilken virksomhed det drejer sig om, men indtil da foregår rekrutteringsprocessen anonymt. Anonymitet er gensidigt. Virksomheden vil således heller ikke få kendskab til dine oplysninger, før du giver tilladelse til det. Sidder du i uopsagt stilling, kan du derfor trygt sende ansøgning til os.
Vi indkalder løbende til interview.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.