Bogholder til stort bilhus på Midtsjælland

Er du erfaren indenfor bogholderi? Er du selvkørende, struktureret og energisk? Kan du bevare overblikket i et hektisk miljø?

Så vil vi gerne i kontakt med dig til en stilling til snarlig tiltrædelse.

Om stillingen

Da virksomhedens bogholder gennem mange år går på pension, søger vi hendes afløser. Vi håber at finde den rette hurtigst muligt, gerne tiltrædelse d.1. marts, så der kan være en overdragelsesperiode inden den nuværende bogholder stopper.

Hverdagen i denne virksomhed er afvekslende og alsidig og byder på forskellige arbejdsopgaver. Først og fremmest står man selvstændigt for bogholderiet og derudover er der administrative rutiner, en del kundekontakt samt kontakt til myndigheder og leverandører.

Der er kollegaer på kontoret, som varetager andre opgaver og stemningen er hektisk og humoristisk.

Ansvarsområder

  • Alt regnskab og bogføring i virksomheden
  • Lønkørsel for ca. 14 medarbejdere i dataløn
  • Telefonpasning
  • Kontakt med samarbejdspartnere
  • Afstemme lager
  • Indkøb/bestilling af varer
  • Betaling samt fakturering/bogføring af fakturaer og bilag
  • Håndtere betaling fra kunderne
  • Arkivere bilag
  • Afstemme samt indberette til Skat/moms
  • Diverse administrative opgaver

Om dig

Du har solid erfaring fra lignende stilling, så du kan arbejde selvstændigt og struktureret.

Derudover forventer vi at:

  • Du er omhyggelig, detaljeorienteret og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde
  • Du er hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde
  • Du trives med travlhed
  • Du er resultatorienteret, klar til at levere et færdigt regnskab fra start til slut, til tiden
  • Du er udadvendt og serviceminded og god til at håndtere kunder
  • Du arbejder engageret og selvstændigt og trives i en hverdag med mange forskellige opgaver
  • Du forstår at strukturere din egen hverdag, og formår at bevarer overblikket over hvilke opgaver der skal løses hvornår
  • Du brænder for at yde en ekstra god service til kunder og kollegaer
  • Du har erfaring med at arbejde i Microsoft Dynamics C5

Personlighed

  • Udadvendt med et højt drive
  • Serviceminded
  • Struktureret
  • Energisk og positiv
  • Selvstændig og arbejdsom
  • En stor portion humor

Du skal være flydende i dansk og engelsk, både i tale og skrift.

Ansøgning

Headhunterne står for processen i denne stilling.
Send derfor ansøgning, CV og øvrige relevante dokumenter i en mail mrk. CHS-20921KD til: job@headhunterne.dk

Ved udvælgelsen vægter vi erfaring fra lignende stilling samt erfaring med Microsoft Dynamics C5. Desuden er det en forudsætning, at man kan arbejde selvstændigt og har et højt energiniveau.

Hvis du har brug for yderligere information for at afgøre, om du skal søge stillingen, er du velkommen til at kontakte junior headhunter Louise Højfeldt tlf. 9340 3700.

Ved evt. interview vil det blive oplyst, hvilken virksomhed det drejer sig om, men indtil da foregår rekrutteringsprocessen anonymt. Anonymitet er gensidigt. Virksomheden vil således heller ikke få kendskab til dine oplysninger, før du giver tilladelse til det. Sidder du i uopsagt stilling, kan du derfor trygt sende ansøgning til os.

Vi afholder løbende interview på stillingen, og annoncen slettes når vi har fundet den rette kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.